رستورانهای بمبئی
نوشته شده توسط : maryam

رستورانهای بمبئی

1) رستوران GOLDEN DRAGEN

 رستوران گلدن دراگن در منطقه ی Taj Mahal Palace & Tower قرار دارد.منوی این رستوران برای مسافرین تور هند شامل غذاهای آسیایی ، چینی و محلی می باشد . که آشپزان این مجموعه با مهارتی بی نظیر در طبخ این غذاها می توانند به نحو احسنت از مسافرین تور هند 94 خود پذیرایی کنند . اگر به دنبال مکانی آرام برای صرف یک غذای عالی در یک مجموعه ی شیک و لوکس میگردید بهترین گزینه رستوران گلدن دراگن می باشد.

رستوران golden dragen

 

2) رستوران INDIA JONES

رستوران ایندیا جونز که در منطقه ی Marine Dr بنا شده است شامل طیف وسیعی از انواع غذاهای آسیایی ، چینی و ژاپنی با طراحی متفاوت است که در محیطی آرام و رویایی پذیرای میهمانان گرامی تور هند می باشد . این مجموعه همه روزه در تمامی ساعات آماده ی پذیرایی از میهمانان عزیز می باشد.

رستوران India jones

 

3) رستوران PESHAWARI

مسافران عزیز تور هند 94 می توانند در رستوران پشواری انواع غذاهای تند و تیز هندی را امتحان کنند.این مجموعه در منطقه ی Sahar RdITC Grand Maratha Sheraton قرار دارد . رستوران پشواری مجموعه ای لوکس برای دورهم جمع شدن و لذت بردن از میل کردن غذاهای خوش طعم هندی می باشد.

رستوران Peshawari

 

OLIVE BAR & KITCHEN رستوران ( 4

گردشگران تور هند آبان 94 می توانند برای امتحان کردن انواع غذاهای مدیترانه ای و اروپایی به رستوران الیوبار مراجعه کنند . این رستوران در منطقه ی Union ParkPali Hill Tourist HotelMumbai قرار دارد . میهمانان عزیز تور هند بنا به میل خود می توانند از فضای داخل و یا بیرونی این رستوران که در محیطی سرسبز واقع شده است استفاده کنند.

رستوران oliver bar & kitchen

 

5) رستوران INDIGO

منوی رستوران ایندیگو که در منطقه ی Mandlik RdColabaMumbai قرار دارد شامل طیف گسترده ای از غذاهای بین المللی و اروپایی است . که در محیطی آرام و سالن هایی شیک و زیبا سرو می شود . این رستوران به دلیل معماری متفاوتش در شهر بمبئی بسیار مشهور است . هرکس که یکبار به بمبئی سفر کند حتما از محیط آرام و غذاهای خوش طعم این مجموعه استفاده می کند.

رستوران Indigo

مطالب مرتبط:





:: موضوعات مرتبط: تور هند , ,
:: برچسب‌ها: رستورانهای بمبئی , بهترین رستوران های هند , معروف ترین رستوران های هند ,
:: بازدید از این مطلب : 267
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 مهر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: